onsdag den 4. marts 2009

Juice... Det nye mirakel!!

I fredags skete det: Jeg blev ramt af juice-miraklet.
Ja, det lyder mærkeligt... Nogen finder Jesus, andre en kæreste men jeg fandt altså juicen.

Meget banalt går det ud på, selv at fremstille sin egen friskpresset juice.
Årsagen til alt dette var, at min kone bad mig køre på biblioteket og hente en bog, som hun havde bestilt. "High on juice" af Mads Bo Pedersen...En ukendt bog og forfatter.

Da jeg kom ind af døren med bogen, sad konen og talte i telefon og jeg bladrede kort i bogen.
Wow... jeg var solgt! I løbet af fem minutter, havde jeg lige pludselig fået lyst til at lave friskpresset juice.
Og ikke bare appelsinjuice... Nej, GRØNTSAGSJUICE!! Jeps, en mand som drikker grøntsagsjuice....!!!

Jeg blev totalt overvældet af smagen og har lige siden dagligt drukket mine grøntsager. Det handler blot om at tømme køleskabet ned i en juicepresser og så drikke det.
Her er min egen favorit:

4-5 gulerødder
2 æbler
1 stilk bladselleri
½ broccolistok
½ citron
2 cm. ingefær

Put det hele i en juicepresser, pres og drik!
Det er et HIT!

Hvis du har mulighed for det, så lån bogen "High on juice" på biblioteket!!!

Du skal nok høre mere om mit juice-eventyr i fremtiden ;)

Ingen kommentarer: