søndag den 2. november 2008

3 gange Römertorpf

Jeg har længe kunne se, at mange af jer søger på opskrifter i Römertorpf og det har derfor irriteret mig lidt, at jeg ikke lige havde flere opskrifter på siden til netop Römertorpf'en.

Skæbnen ville, at jeg skulle har mine kollegaer på besøg til en gang Playstation EyeToy og lidt god mad.
Vi fik i forrige uge tilbudt nogle kalveculotter og havde derfor besluttet, at det skulle være hovedretten. Jeg var selv optaget af arbejdet (afdelingsmøde) hele fredagen indtil vi kom hjem til mig (kl.17 om eftermiddagen) og derfor måtte fruen stå for det meste af maden. Derfor skulle det være let og vi valgte at tilberede den i Römertorpf'en (se opskriften her)

... en anden ting: pas på med det dér EyeToy... det er dælendylme hårdt! ;)

Lørdag skulle ikke selv være hjemme og igen faldt fruens valg på Römertorpf'en - denne gang en opskrift fra Umahro's første bog og resterne blev frosset ned og vil senere bliv kombinere med Hønsekødssuppen en dag, hvor det skal gå stærkt.

Søndag stod den så på vores absolutte favorit: And i Römer! Vi havde købt en andebryststeg i Irma og brugte den tidligere publiserede opskrift.

Så i denne weekend stod den altså på hele tre måltider med vores Römertorpf.

Hvad er din absolutte favorit i en Römer? Smid os en kommentar (eller en opskrift) her i indlægget :)

Ingen kommentarer: